Wednesday 24 August 2011

 PERKARA YANG BERLAKU KAT SEKOLAH .


hmm . aku nak story pasal hari ini disekolah . HAHA .
firstly , time perhimpunan cikgu Jamaluddin bg lah kiteorang
semua soalan pasal kemerdekaan . HAHA .
then , ade ckgu bg soalan tentang tarikh pembentukan malaysia .bile ?
then membew-2 aku sume support pergi naek atas stage . whoa ~
aku pun pergilah dengan muka tebal . time aku dah bangun nak pegi kat depan ,
ade 2 orang budak cepat-2 pergi ke depan . then aku excited sangat ,
aku naik stage tanpa tangge . HAHA . korang paham-2 lha ea . sumpah segan !
tgk-2 budak india fom 2 dtg dulu . then , tgk-2 dy pun salah jawapan .
pas uhh , budak cina fom 5 plak naek . dy bg tahun je . cikgu nak tarikh and tahun .
pas uhh , ape lg . ade peluang naek lha . HAHA . then aku pegang mikrofon sambil berdiri depan dyorang semua . HAHA . menggeletar habis aku ! first time naek stage jawab soalan . ~ HAHA . btw , tenkiu for suriyani :)) iloveusomuchh ! muahh . <3

secondly , time rehat aku ngan member aku kemas lah kelas sempena kemerdekaan .
wahh . semangat nye ! itu pun sebab esok cikgu nak cek kelas .
HAHA . ade lah seorang hamba ALLAH ny , ajak aku lepak time rehat .
then , aku pun okayy . aku pun tunggu dy lah .
kuar , masok , kuar , masok kelas aku dibuadnye sampai member aku tanye kenape ngan aku .
HAHA . aku pun lantak lah . tibe-2 , dtg 2 orang budak kelas dy kat aku .
dy bagitahu kat aku yg hamba ALLAH uhh bz . HAHA . bz lah sangat .
alasan kan ? kan ? hmm . aku takk kesah . agypun aku ny yg tergedik-2 kan ?
so now , buad hal masing-2 okayy ? gembira kan ? ye , aku tahu . :))


thirdly , time aku kat bengkel st , aku bukak lah kasot coz nak bg kueh raye yg cikgu beli kat sekolah .
masokk pulakk budak-2 st , then sorang budak gila ny nyorok kasot aku sebelah .
aku pun cari lah mane kasot aku . dah lah time uhh cikgu suroh aku cari kan water colour for budak ny .
dy pulokk buad hall ngan aku . aku tanye budak-2 laen , nampak takk kasot aku ?
dyorang cakap takk . aku rase nakk cepukk-2 je budak uhh .
haa , nased lha dtg mamat baek ny . walaupun dy ny suke tido dalam kelas , tapi hati baek .
dy ny lah yg tunjuk kasot aku uhh . rupe-2 nye kasot aku kat atas pintu . memang bengang lah kan ?
HAHA . aku pun buad muke ngan budak yg nyorok kan kasot aku . hmm . then , aku baek hati , aku tego lah dy . sbb aku tgk dy mcm dah orang gila  .



lastly , di makmal sains . lepas aku balek dari hantar barang kat sir sureah , aku tgk kertas kerja sains aku basah . adoyy ! memang takk lah kan . memang bengang lha . aku punye elok letak kotak pensil kat atas buku , tgk-2 minah uhh yg amek kotak pensil aku . amboi ? ape motif kau amek pencil box aku ?

dy dah nampak kertas aku sipi-2 nak msok sinki , dy bole lg uhh buad bodoh .
memang aku tade mood lah tadi kan . aku diam je kat dalam lab tadi . yg dy , beria-2 mintak maaf kat aku .
aku pun mcm nak tanak je . sumpah harini hari yg takk bess bagi aku ! huh ! 

No comments:

Post a Comment